Over mij

Achtergrond

Na mijn HEAO studie Marketing Management ben ik als Marketeer aan de slag gegaan. In deze functie werkte ik regelmatig samen met reclamebureaus voor de vormgeving van on- en offline communicatiemiddelen. Tijdens deze samenwerking miste ik vaak de vertaling van idee naar ontwerp en van ontwerp naar effect (usability).

 

Door een intensief opleidingstraject DTP/Grafische Vormgeving bij Opatel, aangevuld met diverse online trainingen, opdrachten en tutorials, ben ik inmiddels erg bedreven met Adobe pakketten als Illustrator, InDesign, Photoshop, Muse, Edge Animate en Flash.

 

Daarnaast fotografeer ik veel. Voor mijn plezier, maar ook om een mooie eigen beeldbank op te bouwen die ik weer gebruik in mijn ontwerpen.

 

Mijn Marketing & Communicatie achtergrond zorgt ervoor dat ik in staat ben een goede (grafische) vertaling te maken van ideeën en doelen naar effectief eindproduct.

 

Ideeën en doelen

De hedendaagse markt is continu in beweging. Concurrenten komen en gaan, de wensen en eisen van je doelgroep veranderen en daardoor de positie van je bedrijf.

Dit vraagt om een gestructureerde aanpak. De positie die je bedrijf nu inneemt vormt de basis waarna je vervolgens kan bepalen waar je naartoe wil groeien. Het is noodzakelijk om te bepalen wat je doel is, zodat de communicatie die je inzet aankomt bij de juiste mensen of bedrijven. Je doelgroep is op een aantal manieren te bereiken.

 

Schieten met hagel kan iedereen, scherp schieten is een kunst. Maximale effectiviteit in relatie tot minimale kosten is mijn uitdaging.

Effectief eindproduct

Als de middelen, de plaats en het tijdstip om de doelgroep te bereiken bepaald zijn, kan worden bedacht hoe de boodschap wordt overgebracht via het creatieve concept. De uiting moet daarbij direct tot de verbeelding spreken. De verpakking voldoet aan herkenning, verrassing, humor of vernieuwing.

Aanbevelingen

 

"Linda heeft ons erg geholpen bij de realisatie van de eerste twee edities van ons nieuwe relatiemagazine ToekomstBeeld. Vanaf logo-ontwerp en conceptontwikkeling tot en met vormgeving en realisatie. Linda is zowel creatief, initiatief nemend als business gedreven. Erg prettig samengewerkt!"

 

Ron van Zonneveld – Countrymanager,

Agfa HealthCare

“Mijn complimenten! De tweede editie van ToekomstBeeld is nog beter geworden dan de vorige. Ik ben vooral onder de indruk van de lay out, chapeau!!!”

 

Ellen Hoogenes - Key Accountmanager, Agfa HealthCare

Terug Verder

Snel naar

Social Media

CV

Contact